środa, 10 kwietnia 2013

blogerki wszystkich krajów łączcie się

Ostatnimi czasu, na podczytywanych blogach, FB pojawiały się informacje o spotkaniach Blogujących Mam, czy po prostu o blogerkach i blogerach planujących, realizujących czy zapominających o spotkaniach. Nie ukrywam czytałam, przeglądałam zdjęcia z odrobiną zazdrości - myślałam - no tak  w tym naszym zaścianku nic się nie dzieje i pewnie dziać się nie będzie.

Oj jak bardzo się myliłam, jak bardzo teraz, w tej chwili biję się w pierś (no nie dosłownie - za bardzo je lubię, aby je obijać) i proszę o wybaczenie. Otóż, jak to napisała jedna z Nich - "najpierw była myśl, potem było słowo" - i tak oto 11 maja jest PIERWSZE spotkanie OLSZTYŃSKICH BLOGEREK



ja się wybieram - wysłałam zgłoszenie i czekam - czekam do 11 maja.
dziewczyny dzięki za to, że Wam się chciało aby pojawiła się myśl, a potem słowo, a od słowa jak widać już całkiem blisko do spotkania. Także do zobaczenia  :)

2 komentarze: