poniedziałek, 5 sierpnia 2013

weekend :)

Siedzę i patrzę na burzę - błyskawice które rozświetlają niebo - pięknie to wygląda, na tyle pięknie, że jestem jak zahipnotyzowana :)
Teraz gdy za oknem leje, a jeszcze kilka godzin temu świeciło piękne słońce, na niebie nie było ani jednej chmurki dobrze wrócić pamięcią do tych chwil.
Nasz weekend był jak zwykle aktywny i jak zwykle poza domem - czasem zachowujemy się jak powsinogi, wychodzimy z domu o wczesnych godzinach porannych w sobotę to była 8:00 i wracamy późno - zmęczeni ale zachwyceni dniem.

Sobota była aktywna nie tylko dlatego, że biegaliśmy, ale przede wszystkim uzupełnialiśmy "zapasy" koszulek, butów, spodni na wyjazd - bardziej Małż uzupełniał - bo w domu z przerażeniem odkryłam, że wszystkie torby są wypełnione zawartością typowo męską  - cóż będzie pretekst do ponownego zawitania do sklepów - bo przecież JA NIE MAM CO NA SIEBIE WŁOŻYĆ. 

Kupiliśmy także trzeci i już ostatni fotelik samochodowy dla Julki z przedziału 15-36kg - o tym jak wybrać, na co zwracać uwagę już za kilka dni.
                 

Niedziela za to była leniwie - aktywna, spędziliśmy ją nad jednym z jezior, które znajdują się w naszej okolicy - w samym mieście mamy ich NAŚCIE. Julka oczywiście nie dawała wyciągnąć się z wody mimo ust zabarwionych na kolor fioletowy - i to nie z powodu jedzenia jagód :)

Gdy przyszła pora powrotu do domu na obiad usłyszałam od Julki - 
- "Mamo ja chcę dzisiaj zjeść w restauracji" 
odparłam
- Kochanie oczywiście - może w takiej co się nazywa "U Mamy"

nie dała się przekonać :) - smaczny obiad zjedliśmy w miejscu w którym mieliśmy Wesele - wspomnienia odrobinę odżyły.


6 komentarzy:

  1. Jesteś blogującą mamą, więc zapraszam Cię do udziału w KONKURSIE, rob to co lubisz:
    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    Do wygrania konik na biegunach dla Twojej pociechy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia z notki pasują do wakacyj nego konkursu : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.367461663382864.1073741831.315185421943822&type=3

    Polecam - macie szanse! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhhh te nasze Pruskie Baby:)

    U Was aktywnie jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie świetnie Je wykorzystują - w zeszłym roku były reprezentacje na EURO - nawet podium zrobili, w tym roku szachy.

      Aktywnie - wiesz, że ja nie lubię się nudzić, a w domu, jak mówi stare ludowe przysłowie - ludzie umierają

      Usuń
  4. no proszę, biegasz wszędzie :D
    moja doba wydaje mi się bardzo leniwa :P przy twojej :D

    szalona :) ale super :) sie dzieje sie :D

    OdpowiedzUsuń