sobota, 13 lipca 2013

Wyróżnienie

Wstyd się przyznać, ale zapomniałam - zapomniałam, że JEJ CAŁY ŚWIAT został wyróżniony przez Brujite w maju - tak wiem, że teraz jest lipiec. Zabierałam się żeby o tym napisać, zabierałam się do napisania odpowiedzi i wymyślenia własnych pytań oraz zabierałam się do wyróżnienia blogów które czytam i lubię.

Tak się do tego zabierałam, że zapomniałam :( Wstyd mi strasznie i teraz nadrabiam i biję się w pierś.
Przy okazji chciałabym bardzo PODZIĘKOWAĆ za wyróżnienie :)

ZASADY
"Nominacja Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
 Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania.
 Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
 Następnie Ty nominujesz 5 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
 Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 ODPOWIEDZI NA PYTANIA

1. Kolor Twoich oczu
- ZIELONY
2. Ulubiony kwiat
- hm... w pierwszej chwili chciałam odpowiedzieć róża - ale nie, moje ulubione kwiaty to TULIPANY
3. Ulubiona potrawa 
- łosoś pod każdą postacią
 4. Wakacje na leżaku czy z plecakiem
- ZAWSZE z plecakiem
4. Wymarzona podróż
- do ROSJI - konkretnie MOSKWA
5. Ulubiony autor i jego książka
- zdecydowanie SAPKOWSKI, a książka to oczywiście WIEDŹMIN
6. Osoba, którą podziwiasz i za co
- chyba nikogo jakoś specjalnie nie podziwiam
7. Dlaczego blogujesz??
- bo chcę :)
8. Humanistka czy umysł ścisły??
- pomieszanie z poplątaniem - dusza humanisty, rozum ścisły
9. Twoje największe marzenie
- mam wiele marzeń, ale wszystkie związane są z podróżowaniem
10. Recepta na szczęśliwe życie
- żyć w zgodzie z samym sobą :)
11. Ulubiony cytat, myśl, fragment
 - "Sta­raj­cie się zos­ta­wić ten świat choć trochę lep­szym, niż go zastaliście ..." Robert Baden Powell


Teraz pora na moje 11 pytań.
1. Czarne czy białe?
2. W prawo czy w lewo?
3. Szarlotka czy sernik?
4. Dzień czy Noc?
5. W góry czy nad morze?
6. Kot czy pies?
7. Optymista czy Pesymista?
8. Blondyn czy Brunet?
9. Dzień w SPA czy na zakupach?
10. Komedia czy Dramat?
11. Kino czy teatr?

 

Do zabawy chciałabym bardzo zaprosić następujące osoby:
- Sylwię z POLOWYCH MANEWRÓW
- Natalkę z KOLORowanki
- Olę z Rodzinki z innego świata
- Emilkę z E for Event
- Weasel z Asica-łasica i jej świat

4 komentarze:

  1. dziękuję kochanie za wyróżnienie...
    jak tylko oddech złapię odpowiem na pytanka...

    OdpowiedzUsuń
  2. No naprawdę - wielkie dzięki! nie spodziewałam się zupełnie :) Postaram się jeszcze przed urlopem odpowiedzieć na wszystkie pytania :)

    OdpowiedzUsuń