poniedziałek, 17 listopada 2014

Kruszek

Dzisiaj jest Twój dzień - poza urodzinami, imieninami i Dniem Dziecka - dzisiaj jest Twoje Święto mój Kruszku. 


Nie mówiłam tak do Ciebie od dnia Twoich narodzin - mówiłam tak do Ciebie gdy dzieliła Nas zimna szyba inkubatora, mówiłam tak, gdy nie mogłam Cię dotknąć w pierwszych godzinach Twojego życia, mówiłam tak gdy dotykałam Cię, a Twojego ciała dotykała lateksowa rękawiczka.

Mówiłam, a mój głos zagłuszał warkot respiratora, pikanie maszyny która monitorowała puls, tętno i parametry życiowe, mówiłam a słowa więzły mi w gardle, łzy obmywały mi twarz i nie wiedziałam czy nie jest mi dane mówić do Ciebie pierwszy i ostatni raz.

Jesteś jedną z dziesięciu - Kruszku, Kruszynko - moja mała Księżniczko - dzisiaj jest Twoje święto, dzisiaj jest Światowy Dzień Wcześniaka.

Teraz gdy patrzę na Ciebie, gdy Twój sen jest spokojny - mówię do Ciebie, jak wtedy, ale nic nie jest takie jak tamtego dnia. Mówię i nic poza bajką nie mąci mojego spokoju, jedna mała łza spływa po moim policzku - łza, szczęścia.

Kocham Cię :)
bardzo duże zbliżenie

masz 10 dni i "znikasz" w pajacyku rozmiar 46 - ale to
Nasz dzień bo wychodzimy do domu

3 komentarze:

  1. no to w takim razie mnóśtwo zdrówka :) dzielne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów spływa mi łza po policzku, i egoistycznie mam nadzieję, że nigdy nie będzie mi dane przeżyć takiego czasu.
    Dziś Julka jest cudowną dziewczynką, to jest najważniejsze:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nata, wzruszający tekst. Doskonale pamiętam to zdjęcie na Kwietniówkach;) Zdrówka dla dużej już Julki!

    OdpowiedzUsuń