wtorek, 19 maja 2015

Łóżkowe inspiracje

Każdy jakieś ma - jedne znamy z opowiadań, inne z własnego doświadczenia, a jeszcze inne widzieliśmy w TV, na filmie, czy w książce. 

Każdy jakieś ma - łóżkowe inspiracje - mam je i ja.

Przymierzając się do remontu pokoju Julki - rozpoczęłam zakrojone na szeroką skalę poszukiwania idealnego łóżka. Szybko się jednak okazało, że pojęcie IDEALNE rozumiemy z Julką zgoła różnie.

To nawet nie o to chodzi, że podobają Nam się różne rzeczy, ale o to, że Julki pokój (jak każdy), nie ma ścian z gumy. Dlatego nie mogę zaszaleć ... ale zainspirować się i podpatrzeć kilka elementów zawsze mogę :)

1 / 2 / 3 / 4

5 / 6 / 7 / 8

9 / 10 / 11 / 12

I jak się wam podobają łóżkowe inspiracje? :)

5 komentarzy:

  1. Drugie jest boskie- już widzę Polkę, wcale by nie spała tylko zjeżdżała :) I to jak namiot zielony ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się najbardziej podoba 5tka :-). Takie łóżka to super sprawa, ale moim zdaniem sprawdzą się tylko w dużych metrażach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się 6 i 7. Ale wszystkie są cudne.

    OdpowiedzUsuń