czwartek, 30 sierpnia 2012

Adaptacja

Mały - Wielki Dzień - pisząc to mam na myśli poniedziałek 27.08.2012 - otóż to właśnie w ten poniedziałek Mała Księżniczka pierwszy raz poszła do przedszkola. W prawdzie jeszcze nie na cały dzień i nie do końca poważnie - bo to TYDZIEŃ ADAPTACYJNY.

Ten pierwszy Wielki Dzień będzie 3.09.2012.

Trochę się bałam jak Mała zareaguje na nowe Panie, nowe miejsce, nowe zabawki - nikt nie podzielałm moich obaw, a bo Mała przecież chodziła do czegoś w stylu żłobka - napisałam "czegoś" - bo określając miejsce do którego Mała Księżniczka chodziła mianem żłobka - uraziłabym wszystkich również siebie. Mała Księżniczka miała szczęście trafić do domowego żłobka, gdzie była prawdziwa rodzinna atmosfera. Grupa była jedna i to 5 osobowa oraz dwie opiekunki.

Moje obawy były bardzo przesadzone i na wyrost - Mała Księżniczka już po kilku minutach była "zaadoptowana" - a po 15 minutach zrobiła mi papa - i powiedziała, że mogę już iść.

Moje matczyne serce - no cóż - po raz kolejny zakuło mnie - ale cóż życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz