piątek, 19 maja 2023

Potworem rodzisz się albo stajesz

 Mając doświadczenie w walce z potworami czy stając na przeciwko człowieka może Cię coś zaskoczyć...?

... Poziom okrucieństwa, wyszukane metody zadawania cierpienia - tak, można być zaskoczonym.

Potworem rodzisz się albo stajesz autorstwa Tanvi Berwah to książka podczas czytania.ktorej miałam wrażenie że już kiedyś ją czytałam, a może widziałam ekranizacje.
Bardzo długo nie dawało mi to spokoju, aż w końcu skojarzyłam że moje wrażenia szły w kierunku Igrzysk śmierci. Nie da się ukryć że jest mnóstwo podobieństw - siostry z czego jedna walczy aby ocalić drugą, chłopak który pojawia się i ta niepewność czy i z nim trzeba będzie stoczyć walkę. Okrucieństwo ludzi którzy dla rozrywki zrobią wiele.

Koral, bo tak ma na imię bohaterka jest zdeterminowana aby wygrać najważniejsza jak się jej wydaje walkę w życiu - walkę która może ocalić Jej siostrę. Czy zwycięży w Wyścigu Chwały?

Zapraszam do przeczytania - mimo wszystko warto.

Mimo że książka nie wchodzi jak nóż w masło to czyta się ją dość przyjemnie.

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Potworem rodzisz się albo stajesz
Autor: Tanvi Berwah
Wydawnictwo: Odyseya


 

2 komentarze: