sobota, 3 marca 2018

Kodowanie dla dzieci

Mam na imię Sylwia i jestem analitykiem - hm.... niby nic takiego, ale zanim zostałam analitykiem skończyłam informatykę, jako pracę magisterską stworzyłam portal studencki. Przez większość mojego zawodowego życia byłam związana z szeroko pojętą informatyką, także sami rozumiecie, że ta książka musiała trafić na półeczkę z książkami.

Kodowanie dla dzieci, bo o niej mowa to poradnik już dla pięciolatków, który pokazuje i prowadzi za rączkę po jak się okazuje nie takim skomplikowanym świecie kodowania.

DANE TECHNICZNE
Autor Marc Scott
Ilustracje Mick Marston
Wydawnictwo Nasza Księgarnia


Autor w przyjazny sposób tłumaczy takie pojęcia jak kod, kompilowanie, algorytm, czy błąd składni. To idealna książka na początek dla przyszłych programistów, twórców gier i aplikacji. 

My już zaczęliśmy kodować, a Wy?


1 komentarz:

  1. chyba skuszę się na tą książkę - może córka pójdzie w moje ślady

    OdpowiedzUsuń