środa, 17 grudnia 2014

Nakarm Matkę

Zjadłabym coś pysznego - to słowa, które powtarzam kilka razy dziennie - nie martwcie się nie należę do osób obżerających się, powiem więcej był nawet taki czas kiedy twierdziłam, że nie lubię jeść.



Coś w tym jest - nie przepadam za jedzeniem - są dania, które mi smakują, ale bez szału, fajerwerków - ja jem oczami. Poważnie, gdy widzę pięknie podane dane czuję się syta - ot taka jestem ekonomiczna :)

A tak poważnie to kocham makarony - gdy byłam mała i Babcia robiła mi makaron jadłam go na sucho (był ugotowany, ale jadłam go bez zupy)- wtedy się wszystko zaczęło - moja miłość rozkwitła gdy pierwszy raz pojechałam do Włoch. Matko i córko tylko cud sprawił, że nie wróciłam trzy, a nawet cztery razy większa - bo makarony jadłam na śniadanie, drugie śniadanie, jako przekąska, na obiad, na kolację i późną kolację.

Mam dla Was propozycję - ja się najem oczami, a Wy możecie wygrać nagrody
Zainteresowani?

Co trzeba zrobić? - to proste
1. Przygotować danie w którym użyjecie makaronów Barilla
2. Zrobić zdjęcie tego dania, umieszczając także opakowanie makaronu (to jest ta chwila w której ja się najadam, więc nie żałujcie sobie - nakarmcie Matkę)
3. Jeżeli zechcecie podzielić się przepisem - to będzie mi miło (ten warunek nie jest konieczny)
4. Konkurs jest pod hasłem "Barilla - włoskie gotowanie zimą" - zostawiam Wam pole do popisu - zaskoczcie mnie
5. Zdjęcia proszę przesyłać na maila julkaijejmiejsce@gmail.com
6. wszystkie nadesłane zdjęci będą publikowane w Galerii konkursowej na Fb
7. Polubić Jej cały świat i Barilla

Konkurs trwa od 17.12.2014 - 24.12.2014 wyniki ogłoszę 28.12.2014
Wygrywają 3 osoby :)

Trzymam kciuki i czekam na zdjęcia i przepisy.

A teraz coś od Barilla - zainspirujcie się :)

Spaghetti z serem i pieprzem
- 40 ml oliwy z oliwek extra vergin
- 100 g startego sera pecorino
- czubata łyżka pieprzu tłuczonego w moździerzu

Czas: 5 min na przygotowanie + 5 min na gotowanie
Wrzuć makaron do wrzącej, osolonej wody i odcedź gdy będzie al dente. Dodaj oliwę z oliwek extra vergin, starty ser pecorino, pieprz i łyżkę lub dwie (według uznania) wody pozostałej z gotowania makaronu. Dobrze wymieszaj i podawaj.

Robiłam i jest pyszny :)

Nagrody to:
- 3 różne opakowania włoskiego makaronu Barilla
-Gadżety kuchenne - budzik i łyżka do makaronu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz