sobota, 13 grudnia 2014

Bajkowy weekend

Weteranką nie jestem, ale nie na jednym spotkaniu blogowym byłam - tym razem było inaczej. Po pierwsze - spotkanie było weekendowe, po drugie - było rodzinnie i nie chodzi mi o jedną wielką szczęśliwą blogową rodzinę, ale swoją własną, prywatną. 


Blogowy weekend - tego jeszcze nie było - pewnie było, ale albo nie wpadłam na to aby się zgłosić albo się zgłosiłam i nie zostałam zaproszona - bywa i tak, nie ma się co oszukiwać, obrażać i strzelać focha. Ania, Natalia i Roksana zorganizowały nie jakieś tam spotkanie, ale prawdziwy ZLOT - 25 Blogerek wraz z rodzinami w przepięknym miejscu - w Bajkowym Zakątku.

Urocze miejsce, cisza, spokój i po środku tego wszystkie stoi mała chatka (no dobra nie taka mała) zwana "Na zboczu", a w tej chatce - MY - czyli Hubisiowa rodzinka i my :) Jak już się pewnie domyślacie towarzystwo w chatce pierwsza klasa, ale wychodzimy na ganek i z przodu kolejna chatka a w niej Pani Rolnik, Pan Rolnik i Żuk, patrzymy w lewo, a tak Bożena i Wiola - ot taka sytuacja.

Trzy dni warsztatów, spotkać, wspólnych posiłków, spacerów - takie weekendy to ja mogę mieć codziennie.





  



W trakcie spotkania była prowadzona akcja cegiełkowa - udało Nam się zebrać ponad 1300zł na Dom Dziecka w Olsztynie

Bajkowy weekend miałam okazję spędzić z Asią z Hubisiowa, Iloną z Pani Rolnik, Martą z Tosinkowych Opowieści, Anetą z Świata Karinki,  Anią z Dziecięcych Klimatów, Izą z Nianio born to be wild, Darią z Mama Loli Poli, Karoliną z Świata Leny, Klaudyną z TulanekOlą z Panienka Anna, Martą z TomiTobi, Beatą zTamJedziemy, Kasią z Black Smokey, Anią z Mafille, Magdą z Mamine Skarby, Kasią z Ile d’Amour, Sylwią z Oczami Mamy, Ewą zefcia.com i Anią z 4-us-only, Bożeną z Mamy Trójki 




Szczególne podziękowania dla Bajkowy Zakątek za gościnę Mary Kay i Herbalife, za porady kosmetyczne Grupa Happy za umilanie czasu najmłodszym. Za prezentacje, wykłady i porady 
Wioli z Mama Bloguje,  Kasi z Black Smokey,  Ani z portalu Zblogowani,  Kasi z Ile d’Amour

1 komentarz: