piątek, 19 września 2014

hej ho, hej ho do zerówki ...

Mamy drugi dzień września - czyli pierwszy dzień w nowym roku przedszkolnym Julka ma za sobą. Nie było płaczu (płacz był bo Julka po trzech tygodniach wakacji bardzo stęskniła się za przedszkolem, koleżankami, kolegami i oczywiście Paniami wychowawczyniami), nie było zgrzytania zębami - była za to poważna rozmowa.

Julka: Mamo
Ja: Słucham
Julka: Postanowiłam !
Ja: Kochanie, a cóż to za postanowienie
Julka: nie będę już chodziła do starszaków - ja już chcę iść do zerówki

Ja: Skarbie rozumie, ale za rok pójdziesz do zerówki
Julka: dlaczego?
Ja: bo jesteś za mała
Julka: ale jestem gotowa

hm..

Ja: gotowa?
Julka: tak - jestem psychopatycznie gotowa - mogę już być w zerówce

Także - ten tego - jakby ktoś jeszcze był gotowy psychopatycznie to zapraszam do ZERÓWKI :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz