czwartek, 18 stycznia 2024

XOXO. Miłość w stylu K-pop

 Zastanawiałam się ostatnio co jest kwintesencją książek dla młodzieży i nic, ale to absolutnie nic nie prszychodziło mi do głowy - bo jednak każda z tych książek jest inna, aż w moje ręce trafiła książka Axie Oh czyli XOXO. Miłość w stylu K-pop. Oliśniło mnie to jest taki przykład młodzieżówki z serii tych słodkich, różowych i oblanych lukrem.


Ale o ile w przypadku niektórych tytułów mi to przeszkadza to w tym wypadku czytało się całkiem fajnie, a lukier nie raził w oczy.


Książka to trochę k-drama, utrzymana w rytmie k-popu, co akurat jeśli chodzi o moje gusta nie jest moim typem, ale w tym przypadku nie przeszkadzało mi się w "dobrej zabawie" z książką w tle.

XOXO. Miłość w stylu K-pop to opowieść o relacji jaka tworzy się odrobinę przez przypadek i dzięki przypadkowi między Jenny - amerykanką koreańskego pochodzenia, a Jaewoo - który jest gwiazdą muzyki w Korei. Poznają się na festiwalu, spędzają ze sobą cudowny dzień, po czym On wraca do Seulu, a Ona żyje swoim zwyczajnym życiem, aż do kolejnego przypadku który sprawia, że Jenny wraz z mamą jedzie na kilka miesięcy do stolicy Korei.

Czy ich relacja pomimo przeciwności, tabuna fanek nabierze rumieńców, czy kłody jakie pojawiają się na drodzę do happy endu sprawią, że relacja rozwije się jak mgła - nie zdradzę Wam zakończenia, ale polecam sięgnąć po książkę.

Czyta się ją muzycznie - tak wiem, to dziwne, ale poważnie - czyta się jakby słuchało się dobrej płyty, Także nie czekajcie i wkroczcie do świata k-popu.

DANE TECHNICZNE:
Tytuł: XOXO. Miłość w stylu K-pop
Autor: Axie Oh
Wydawnictwo beYA

6 komentarzy:

  1. to nie mój klimat - ale zachęciłaś mnie do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. totalnie nie mój gatunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, naszczęście jest tyle książek, ze każdy moze wybrać te kóre się im podobają

      Usuń