wtorek, 17 października 2023

Amber i Jack. Miłość z boiska

Książki dla młodzieży przesycone są treściami, które nie do końca są do nich adresowane. Prawdopodobnie ja i moje koleżanki chciałybyśmy uchodzić za dorosłe,
ale nie oszukujmy się jeszcze trochę przed Nami, a jak mówi moja Mama - nie ma się do czego śpieszyć. Ale wracając do książek, tydzień temu za sprawą Wydawnictwa beYA
wpadła mi w ręce jedna z nowości, a konkretnie Amber i Jack. Miłość z boiska - cóż, idealnie - póki co uwielbiam romanse, a już takie które są adresowane do mojej kategorii wiekowej
kocham.

 
Amber i Jack. Miłość z boiska to książka nie tylko o miłości, na co może wskazywać tytuł - to książka o silnych dziewczynach, a kiedyś kobietach.
O ambicjach, dążeniu do doskonałości, realizacji marzeń, ale również o trudnych jakie towarzyszą młodości - zwłaszcza jak idzie się pod prąd
mało wydeptaną ścieżką.

Dahlia Adler opowiedziała na kartkach swojej książki historię Amber, która od zawsze marzyła o zostaniu kapitanką drużyny cheerleaderek. Wszystko było na
dobrej drodze, aż zdarzył się wypadek w którym zginął kapitan drużyny footbolowej. Zapytacie, a co to ma do rzeczy - otóż ma, bo w tym momencie pojawia
się Miłość, a konkretniej Jack Walsh. Dziewczyny (niech Was nie zwiedzie imię), która ma zastąpić zmarłego kapitana. Jak to bywa w romansach - początki
nie są łatwe - Amber staje po stronie całej szkoły, która chce usunięcia Jack z pozycji kapitana, aż jak to w romansach często sie zdarza pojawia się
między nimi uczucie.

DANE TECHNICZNE:
Tytuł: Amber i Jack. Miłość z boiska
Autor: Dahlia Adler
Wydawnictwo: beYA

Książka nie jest długa, czyta się szybko - jest to dość przyjemna lektura na jesienne wieczory.
Moja ocena to 3/5

2 komentarze:

  1. zauwazyłam ostatnio, że sporo jest książek dla młodzieży, kóre poruszają trudne tematy związane z orientacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy trudne - myślę, że zupełnie normalne

      Usuń