sobota, 8 lipca 2023

Winda widmo

 Wiecie już że czytam serie - także nie będziecie zaskoczeni jak Wam powiem, że przychodzę do Was z kolejną, tym razem szóstą częścią - Winda widmo, czyli Serią Nifortunnych Zdarzeń.

Ciekawi? Mam nadzieję, bo i tym razem nie opuści Nas dreszczy emocji, czarny humor no i oczywiście Hrabia Olaf.


O ile przy pięciu poprzednich częściach czułam od razu co się święci, tak tym razem dałam się delikatnie zwieść w pole. Otórz - kiedy przeczytałam, że Wioletka, Klaus i Słoneczko zostali adoptowani przez pewne małżeństwo - pomyślałam sobie - TAK, w końcu musi być dobrze.
Ale czy na pewno?

No właśnie - Esmeralda i Jeremiasz Szpetni - jak sie szybko okazało, nie mają za cel uszczęśliwić swoich adoptowanych dzieci, a potraktować je jako modny dodatek.

Czy Olafowi zrobi się żal rodzeństwa i odpuści dalesze prześladowania i próbę zdobycia ich majątku?
Co za sekrety skrywa tytułowa Winda widmo?

Jeżeli chcecie się dowiedzieć bardzo serdecznie zapraszam Was do książek - bo na te i inne pytania znajdziecie tam odpowiedź

DANE TECHNICZNE
Tytuł Winda Widmo
Autor Lemony Snicket
Wydawnictwo HarperCollins

3 komentarze:

  1. bardzo lubię tą serie - widziałam serial i teraz powoli czytam książki - dzięki za ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio obejrzałam dwa sezony na netflixie - może teraz czas na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię SNZ - za tą nieoczywistość

    OdpowiedzUsuń