piątek, 28 lipca 2023

Flaw(less)

 Dwoje licealistów z małego miasteczka nieopodal Londynu: Josephine, idealna, wzorowa i zawsze poukładana dziewczyna, Chase o którym można powiedzieć dużo ale na pewno nie to że jest ideałem. Chase i Josephine trafiają na siebie przypadkiem i po upływie czasu otwierają się przed sobą bardziej niż by tego chcieli. Czy to w ogóle ma sens jeśli Josie za moment zniknie ze świata Chase’a?

 

Głównych bohaterów łączy więcej niż widać na pierwszy rzut oka: problemy rodzinne, trudne dzieciństwo i problemy w przeszłości.
Jak potoczą się ich losy?
Czy znajdą prawdziwą miłość?
Czy ich relacje przejdzie najcięższe próby?

Książka jest jedną z popularnych tytułów po które sięga młodzież. Porusza ona też dużo problemów z którymi zmagają się nastolatkowie. Flaw(less) bardzo mi się podobała - była pełna emocji i wydarzeń podczas czytania nie można było się nudzić.

Trzeba przyznać że jedną z moich ulubionych postaci był Archer z swoimi icon tekstami nadawał całej książce humoru.

Moja ocena 5/5 :P

 

3 komentarze:

  1. zakochałam się w tej książce - kiedy planujesz recenzję drugiej częsci

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiammmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę okładkę - mam taką torbę :)

    OdpowiedzUsuń