piątek, 2 czerwca 2023

Obiecałem Ci gwiazdy

"Dopóki te wszystkie gwiazdy będą świecić jasno na niebie, nic nie zniszczy naszej przyjaźni. …"
~Noah

Książka, która skradła mi serce, łzy i myśli. Książka, w której mogłam przenieść się w świat który zamieszkują Noah i Maddy. Obiecałem ci gwiazdy to książka którą czytałam dawno temu, ale zawsze jak o niej myślę to robi mi się ciepło na sercu. 

Czemu wcześniej o niej nie pisałam? Nie Wiem…
Dlatego chcę dzisiaj to nadrobić i zagłębić się w historię Noah i Maddy.

Czy da się komuś obiecać gwiazdy?
Czy przyjaźń przetrwa największe próby?
Czy po latach dalej da się przyjaźnić?

Książka autorstwa Weroniki Schmidt pochłonęła mnie już od pierwszych stron, styl pisania bardzo łatwo się przyswaja, sama opowieść jest tak pochłaniająca że trudno mi się było oderwać od całej trylogii.
Przeczytałam ją w zaledwie w parę godzin pochłonięta całą historią. Pamiętam jak to teraz wyglądało kiedy zaczęłam czytać tak bardzo chciałam od razu dokończyć historię niestety ale następnego dnia musiałam wstać do szkoły…

Przez następny dzień nie mogłam się skupić moja głowa była przepełniona tylko jednym kiedy po lekcjach wracałam do domu od razu siadałam do książki i cieszyłam się że dalej mogę się w niej zagłębić. Ta historia jest tak wspaniałą że jest to jedna z moich bezpiecznych książek, do której z chęcią bym wróciła.

💜POLECAJKI💜
Dla osób które chcą zagłębić się w fantastycznej historii
Dla osób które lubią / potrafią płakać na książkach

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Obiecałem Ci gwiazdy
Autor: Weronika Schmidt
Wydawnictwo Imagine Books

3 komentarze:

  1. seria moon jest super - czytałam całą, czekam na Twoje wrażenie po dóch kolejnych książkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z moich ulubionych książek. Czytałam już trzy razy i za każdym razem mnie wzrusza

    OdpowiedzUsuń