sobota, 29 kwietnia 2023

Dotknij mnie

 Hejka już dawno nie pojawiła się tutaj żadna recenzja więc trzeba to zmienić. Przychodzę do Was dzisiaj z moim spojrzeniem na Dotknij Mnie - książkę która okazała się bestsellerem na skalę światową.




…Jestem zamknięta już od 264 dni… - Tymi słowami rozpoczyna się moja, a trochę i mam nadzieję że i Wasza przygoda z tą serią. Główna bohaterka posiada dar, który może stać się bardzo niebezpieczny w nieodpowiednich rękach. Niestety dla niej samej oznacza to tyle, że są ludzie tacy jak Warner, którzy czekają tylko aby wykorzystać Ją do swoich celów. Ludzie, którzy chcą uczynić z Niej broń. 

Co się stanie z Juliett?

Do czego zostanie wykorzystana? 

Czy Jej moc okaże się niebezpieczna? Na te pytania znajdziecie odpowiedź właśnie w tej książce.

Mogę z radością przyznać, że Dotknij mnie wskoczyła na listę moich ulubionych książek.Cała historia jest bardzo wciągająca, a zakończenie - cóż jest tak napisane, że nie ma opcji aby nie sięgnąć po kolejną część.

Z całego serca polecam Wam tę książkę. 

A ja nie mogę się już doczekać aż sięgnę po drugi tom.

Ocena 10/10

Ps. już w maju odbędzie się premiera czwartego tomu :)

3 komentarze:

  1. koniecznie muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiama się nad tą książką - okładka mnie przyciągneła. Po Twoim opisie chyba po nią siegne

    OdpowiedzUsuń