poniedziałek, 9 stycznia 2023

Gabinet gadów

Jak pech to pech, ale czy na pewno? 13 rozdziałów - dalsze perypetie rodzeństwa
Myślę sobie, że pewnie moja Mama nie wybrałaby tej książki dla mnie - to raczej karykatura niż realizm, ale jak przyjrzeć się z bliska to przecież dzieci zostają bez rodziców, ktoś się nimi ma opiekować co nie znaczy że zawsze tak jest.

Bez wątpienia to bardzo wciągająca książka, zresztą jak i jej poprzedniczka. Trzyma w napięciu do ostatniej chwili kiedy już jestem przekonana że Wioletka wraz z rodzeństwem nie dadzą sobie rady Oni w jakiś tajemniczy sposób wychodzą bez szwanku.



Czy to moja ulubiona książka - pewnie nie, ale na pewno jest oryginalna i wbrew pozorom czyta się ją całkiem fajnie.

DANE TECHNICZNE

Tytuł: Gabinet gadów
Autor: Lemony Snicket, Brett Helquist
Wydawnictwo: Harper Collins

 

2 komentarze:

  1. cała seria jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny serial, książki nie czytałam - może po Twoim wpisie po nią sięgne

    OdpowiedzUsuń