poniedziałek, 9 lipca 2018

Jak to działa? Ciało człowieka

Mówiłam Wam kiedyś, że mam ciekawskie dziecko, które non stop mówi, zadaje pytania, sama sobie na nie potrafi odpowiedzieć. Wiecie jak ciężko czasem odpowiedzieć na niektóre pytania? Początkowo dawałam radę sama, jak nie wiedziałam to dowyglądałam :) No dobra, żarty na bok.

Nie wiem wszystkiego, dlatego posiłkuje się książkami, a gdy książki dodatkowo są mądre, ciekawe i dziecko nie potrafi się od nich oderwać to tym bardziej wiem, że znajdą się na Naszej półeczce z książkami, tak właśnie jest z Jak to działa? Ciało człowieka.

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Jak to działa? Ciało człowieka
Autor: Joanna Kończak, Nikola Kucharska, Katarzyna Piętka

Ta książka to wiedza o człowieku, ale przedstawiona, pokazana i opisana w taki sposób, że dziecko nie może oderwać wzroku, rąk i siebie od lektury. 
To pozycja, która zachęca do podróży przez ludzkie ciało, do odkrywania, zgłębiania tajemnic.

Jeżeli macie w domu małego ciekawskiego lub gdy sami chcecie się podszkolić to nie krępujcie się - to idealna książka dla Was.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz