piątek, 22 czerwca 2018

Absolutnie fantastyczne zabawy z liczbami

Zastanawiałam się jak zachęcić Julkę w czasie wolnym do zabawy liczbami - która, to we wrześniu przyniosłaby wymierny efekt w postaci braku zaległości z matematyki. Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem typem rodzica, który w wakacje stoi nad głową dziecka i każe mu się uczyć, ale wychodzę z założenia, że tylko trening czyni mistrza. I idąc tym tropem nic złego się nie stanie jeżeli Julka w wolnym czasie będzie bawiła się matematyką.


Zastanawiałam się, szukałam pomocy w postaci ciekawych książek, zeszytów i wiecie co, .... znalazłam Absolutnie fantastyczne zabawy z liczbami - Claire Sipi. To ponad sto zdumiewających łamigłówek w których kluczowe są właśnie liczby.

DANE TECHNICZNE
Autor: Claire Sipi
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

A skoro o łamigłówkach i liczbach mowa to młody czytelnik może zmierzyć się z zadaniami matematycznymi, logicznymi, wykreślankami, w których nie tylko ćwiczy i doskonali swoje umiejętności matematyczne, ale przede wszystkim dobrze się matematyką bawić.

Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem dla dzieci w klasach 1-3 jest nauka przez zabawę - a Absolutnie fantastyczne zabawy z liczbami odpowiadają tym założeniom idealnie. Jest to zbiór nie tylko dla tych, którzy z liczbami nie mają problemu, ale również dla tych którzy do matematyki podchodzą jak pies do jeża. Bo wiecie co, mogą się mile rozczarować.

Ja znalazłam idealną pozycje na deszczowe wakacyjne dni - zdradzę Wam, że sama mam ochotę rozwiązać kilka łamigłówek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz