niedziela, 28 stycznia 2018

Połącz kropki

To była rozrywka mojego dzieciństwa - mimo, że na pierwszy rzut oka widać było co zaraz powstanie ... to w wypiekami na policzkach łączyłam liczbę za liczbą, aż moim oczom ukazywał się obrazek.

Wiecie o czym mówię? Tak, o "połącz kropki" - nie pamiętam w jakim miesięczniku wychodziły, nie wiem nawet czy to był miesięcznik, ale pamiętaj ile sprawiało mi to frajdy.

Naście, no dobra dziesiąt lat później takie same wypieki ma Julka na twarzy, gdy łączy kropki - lubi to tak samo jak ja.

Autor Susan Faitbrother
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Pamiętacie Absolutnie fantastyczne łamigłówki - to połącz kropki jest jeszcze lepsza. Ja nie mogę się już doczekać, kiedy usiądziemy z Julką w przedziale i zaczniemy łączyć. 
Połącz kropki - to ponad sto kropkowanych łamigłówek, to świetna zabawa - dla małego i dużego. To nauka przez zabawę i odkrywanie coraz to nowych obrazków, a w raz z nimi wiedzy jaka za tym stoi.

To idealna pozycja na wyjazd, na deszczowy wieczór, smutny i chorowity poranek, ale przede wszystkim to idealny sposób na świetną zabawę. Polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz