środa, 24 stycznia 2018

Gdzie mieszka śnieżna sowa?

Jak zaspokoić potrzeby ciekawskiego dziecka? Jak sprostać tym wszystkim pytaniom:
- Co to?
- Dlaczego?
- Jak to wygląda?
- Gdzie mieszka?
Ciekawskie dziecko w domu to spore wyzwanie, ale są sposobu aby to wyzwanie sobie ułatwić.

Ciekawskie dziecko to jedno, drugie to ciekawskie dziecko, które interesuje się wszystkim co żyje i nas otacza. Gdy po raz kolejny Julka zapytała o jakiś gatunek zwierzaka, pokazała zdjęcie na kartach z biedronki postanowiłam działać i zaopatrzyć się w niezbędną wiedzę.

Z pomocą jak zawsze przyszła mi Nasza Księgarnia i niesamowita książka - Gdzie mieszka śnieżna sowa? Znajduj zwierzęta na wszystkich kontynentach.
Wiecie co mnie zachwyciło, gdy pierwszy raz wzięłam ją do ręki - piękna, kolorowa mapa świata z pomocą której nie tylko można umiejscowić zwierzę w jego naturalnym środowisku, ale podróżować także palcem po mapie i planować przyszłe wyprawy. 

Autor: Anna Clayboune
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Ok, macie rację książek dla dzieci o zwierzętach jest setki na rynku, co w takim razie jest w tej właśnie. Odpowiedź jest bardzo prosta - ilustracje, ciekawostki dotyczące każdego ze zwierząt napisane tak aby dziecko w wieku Julki zrozumiało wszystko bez zbędnego tłumaczenia. Tekstu jest wystarczająco aby pierwszo czy drugoklasista sam z chęcią sięgał po tą książkę.

Ja jestem kupiona, Julka zresztą też - to pozycja, która jest świetnym prezentem dla dziecka, ale także i duży czytelnik duży zyska. Polecam

1 komentarz: