piątek, 17 listopada 2017

Grzyby

Lubię gdy otoczenie mnie zaskakuje, zadziwia - kiedy nie wszystko jest takie jakby się mogło wydawać. Wiecie dlaczego kocham książki? Bo mają to wszystko co lubię, odkrywanie, tajemnicę, świat do góry nogami.



Taka jest właśnie najnowsza książka wydawnictwa Nasza Księgarnia, czyli Grzyby. Nie jest to zwykła książka, tutaj idealnie pasuje określenie nie oceniaj po okładce, a może i nawet po tytule. Przyznam wam się szczerze nie wiem czego spodziewałam się po tej pozycji, nie wiem czym się kierowałam. 

Ale gdy wzięłam to imponujących rozmiarów opracowanie, zaciekawiłam się, popłynęłam. Na ponad stu stronach Liliana Fabisińska i Asia Gwis, zabierają czytelnika małego i dużego w fascynująca podróż.


DANE TECHNICZNE
Tytuł: Grzyby
Autor Liliana Fabisinska
Ilustracje Asia Gwis
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

W podróż nie po kontynentach, państwach, czy miastach - ale w niezwykłą podróż po królestwie grzybów. To nie jest książka dla maluchów, myślę że przedszkolaki też miały by z nią pewien problem, ale już dzieci szkolne odkryją tu prawdziwą kopalnię wiedzy i nie tylko.

Zapraszam i polecam dla małych ciekawskich.


1 komentarz: