piątek, 5 czerwca 2015

zachowując powagę

Julka raczy Nas, pasażerów autobusu, czy Panie w przedszkolu przeróżnymi mądrościami - oto kilka z nich.



Jedziemy autobusem
Julka: Mamo widziałaś dzisiaj, że zachowywałam się ładnie w przedszkolu
Ja: Tak Kochanie widziałam
Julka: A jak widziałaś?
Ja: yyyy
Julka: a zapomniałam - Rodzice wiedzą jak zrobić aby obserwować dziecko i żeby ono o tym nie wiedziało

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jemy obiad

Julka: Mamo jak zjem wszystko to mogę coś słodkiego?
Ja: zobaczymy
Julka: a włączysz mi bajkę jak zjem obiad
Ja: Kochanie to jest pora jedzenia, a nie negocjacji
widzę, że myśli
Julka: mamo, a przecież mówiłaś, że z terrorystami się nie negocjuje .... to jak mogę coś słodkiego :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ponownie obiad

Julka jedząc kurczaka
- Mamo, a wiedziałaś że kurczak jest zrobiony z prawdziwego kurczaka

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jedziemy zagłosować

Julka: Mamo, a kto to jest prezydent
Ja: Taka osoba, której wydaje się, że rządzi
Julka: wow - całą galaktyką :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz