sobota, 11 marca 2023

Królewna

Mam ostatnio wrażenie, że po jaką serie nie sięgnę, to "zakochuję" się w niej od razu. Także nie będzie dla Was dużym zaskoczeniem jak napiszę, że trafiłam na kolejną, a w zasadzie to przychodzę do Was dzisiaj już z drugą częścią tej serii.

Chodzi o Rodzinę Monet - Skarb mnie zauroczył, ale prawdziwe drgnienie seria sprawiał Królewna.

Czytelnicy  którzy od dawna nie mogli doczekać się dalszych losów Hailie, w końcu mają okazję znowu zagłębić się w Jej świat. "Królewna. Rodzina Monet. Tom 2. Część 1" Weroniki Marczak to kolejna część życia Hailie która zmaga się z nowymi problemami, a także odkrywa nowe tajemnice rodziny Monet. Czy sprosta tym tajemnicą, a może sprawią, że zatraci się?

W poprzedniej część piętnastoletnia Hailie w wypadku straciła mamę i babcię, wtedy Jej świat stanął do góry nogami zamieszkała u swoich 5 starszych i obrzydliwie bogatych braci. Wtedy jeszcze nie miała pojęcia, że nazwisko Monet niesie nie tylko przywileje, ale też niebezpieczeństwo.

Podczas niespodziewanych wakacji Hailie odkrywa, że Jej rodzina to nie tylko Ona i jej pięciu braci, ale wiele więcej osób - jakich, nie zdradzę Wam tego, odsyłam Was do książki.

Jak potoczą się losy Królewny, czym zajmuje się Jej rodzina i jakie to będzie miało konsekwencję - na te i kilka innych pytań, znajdziecie odpowiedzi w książce. Także serdecznie Was zapraszam i ostrzegam Rodzina Monet jest uzależniająca.

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Rodzina Monet Królewna cz.1
Autor: Weronika Marczak
Wydawnictwo Muza

4 komentarze:

  1. czekałam na tą książkę - super - dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane - dzięki zachęciłaś mnie do przeczytania

    OdpowiedzUsuń