sobota, 1 września 2018

100 głupich pytań dla bystrzaków

Jak mawiał mój profesor ze studiów "Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi" - wiecie coś w tym jest. Mając w domu gadatliwe i bardzo ciekawe dziecko złapałam się na tym, że zdarza mi się udzielać "głupich" odpowiedzi. 



Dlatego, zawsze kiedy w moje ręce trafia książka, która chociaż odrobinę może mnie wspomóc - nie ma zmiłuj - muszę ją mieć.

DANE TECHNICZNE
Autor: Stéphane Frattini
Wydawnictwo Nasz Księgarnia

Książka zdecydowanie przeznaczona jest dla starszych czytelników - choć i młodsi za pewne znajdą w niej odpowiedz na nurtujące ich pytania. Napisana w prosty, zrozumiały sposób udziela wyczerpująco odpowiedzi na 100 zagadnień. Każda z nich jest zgromadzona na dwóch stronach - także przygotujcie się, bo treści jest sporo, ale co za tym idzie, wiedzy również.

Julka znalazła już kilka odpowiedzi, zaniosła książkę do szkoły i dzieci również znajdowało to co ich nurtowało od dawna, a nie uzyskiwały zadowalającej je odpowiedzi. 

To pozycja, którą warto mieć, taka do której się wraca nie tylko będąc dzieckiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz