środa, 2 kwietnia 2014

film dla dorosłych

Wiecie już, że Julka potrafi powiedzieć coś co wbija w fotel, jasno pokazuje gdzie jest czyje miejsce ... oto jedna z takich sytuacji


Wieczór po urodzinach Julki - wylegujemy się całą rodziną przed TV, ze szklanego ekranu spoglądają na Nas ugotowani - jedzą, piją, prawią sobie komplementy, a gdy przychodzi do ocen dają dobrą 4. Kto oglądał to chociaż raz wie, że 4 nie stała koło dobrej noty, ale do rzeczy.

Dzwoni telefon, okazuje się, że to Babcia chciałaby porozmawiać z wnuczką

Julka: Cześć Babciu
Babcia: co robisz?
Julka: a nic takiego
Babcia: aha
Julka: oglądam z rodzicami film dla dorosłych

yyyyyyy - tutaj rodzice zbystrzeli

Babcia: co oglądasz?
ja oczami wyobraźni, już widziałam co Babcia może sobie wyobrażać, co ja bym sobie wyobraziła na Jej miejscu :)
Małż z prędkością światła zareagował - jasno wytłumaczył Babci, że to program kulinarny, a nie żaden film dla dorosłych.

6 komentarzy:

  1. Ha ha ha :) Już wyobrażam sobie tę całą sytuację :) Musiało być zabawnie :) Mam 3-letnią córcię i nieraz wprawia nas w lekkie zakłopotanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zabawnie - ja żałuję, że nie widziałam miny Babci

      Usuń
  2. No to się wydało co oglądacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zobacz, jakie babcia miał skojarzenia od razu... :-) :-) :-).

    OdpowiedzUsuń