środa, 16 sierpnia 2023

Akademia magii

 ,,Potęga i władza kuszą, ale grożą utratą kontroli. A to może się okazać śmiertelnie niebezpieczne… Dosłownie’’
Czekałam na tę pozycję, ale czytając miałam dziwne wrażenie - że już gdzieś to czytałam, że coś mi przypomina.
Przy dłuższym zastanawieniu doszłam do wniosku, że mam rację - cała książka ma vibe serialu Akademia dobra i zła, czy serii Dom nocy - co akurat w moim przypadku jest dużym
komplementem i obietnicą na dobrą zabawę.

 

Noemi - główna bohaterka mieszkająca w sierocińcu młoda dziewczyna staje przed zmianą, która niedługo ma wydarzyć się w Jej życiu. Ma świadomość, że gdy osiągnie
pełnoletność będzie musiała nauczyć się żyć poza murami sierocińca w którym spędziała ostatnie dziesiąć lat - może nie ciepłego rodzinnego domu, ale jednak miejsca w którym czuła się stabilnie.
Zdążyła się już pogodzić z okrutnym losem - gdy pojawia się nadzieja na inne być może lepsze życie.

Niespodziawanie zarówno dla Niej jak i najbliższego otoczenia - dostaje szansę na życie w Akademi Magii - które ma być wyjątkowe. Szybko okazuje się zwyczajne i tak podobne
do tego którym już żyła - podobne, a jednak pełne nowych przywilejów jak również nowych zagrożeń.
Szybkie zwroty akcji sprawiają, że książka sama sie czyta - ciekawe wątki nie pozwalają się nudzić, a Mroczni podkręcają atmosferę :)

Jak potoczą się dalej losy Noemi w akademii?
Jaki żywioł będzie jej przeznaczony?
Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie na kartkach nowej książki Marii Bujak Akademia Magii.

Mogę z radością przyznać że ta książka bardzo mi się podobała i była odskocznią od książek które aktualnie czytam. Czekam na kolejną część, bo to że powinna powstać nie mam wątpliwości.

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Akademia Magii
Autor: Maria Bujak
Wydawnictwo: BeYA

Moja ocena 4.5/5

7 komentarzy:

  1. nie byłam pewna tej książki - ale po Twojej recenzji chętnie ją przeczytam. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcająca recenzja - już myślałam, ze to kolejna książka z klimatu Harrego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za recenzję - fajnie, że nie wrzucasz opisu wydawnictwa tylko tworzysz swoją recenzję od zera

    OdpowiedzUsuń
  5. Namówiłas mnie do tej ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  6. przepadłam - jestem... no właśnie wow

    OdpowiedzUsuń
  7. książka jest świetna

    OdpowiedzUsuń