środa, 24 maja 2023

Dunbridge Academy - tam gdzie Ty

To co czas założyć mundurki💜

Czy można ułożyc plan idealny? Czy dostanie się do elitarnej szkoły na roczną wymianę wchodzi w ten plan? Czy dzięki temu można odnaleźć ojca?
Na te i pewnie kilka innych pytań znajdziecie odpowiedzi w najnowszej książce Wydawnictwa Moondrive - czyli Dunbrige Academy  - tam gdzie Ty

 

Historia osadzona jest w Szkockiej szkole z internatem, gdzie główna bohaterka Emma, dostała się na roczną wymianę. Ułożyła plan i zamierza go zrealizować. Za wszystkie skarby chce odnaleźć ojca, który wg Jej informacji przebywa aktualnie w Szkocji.

Oczywiście nie samym planem i poszukiwaniami człowiek żyje - już pierwszego dnia na lotnisku wpada na chłopaja, który jak się okazuje chodzi do tej samej szkoły i będzie .... Jej towarzyszyć.

Jak potoczą się dalej losy Emmy i Henrego?
Czy będzie im pisane szczęśliwe zakończenie?
Czy Emma odnajdzie ojca i jej wątpliwości zostaną rozwiane?
Odpowiedzi na te pytania i wiele wiele innych znajdziecie na stronach książki. 

Kiedy zauważyłam książkę w Empiku nie zwlekałam ani chwili - kupiłam ją i cóż przecztałam od razu. Okładka skromna, ale przyciągająca oko, no i ta wklejka - która jest jednocześnie legitymacją - także jak masz taką potrzebę wklej swoje zdjęcie i dołącz do Dunbridge Academy.

Z mojej strony bardzo polecam przeczytać książkę jeśli chcecie przeżyć niezapomniane przygody i jeszcze więcej.

Ps na stronie moondrive możecie zapisać się do akademii i wziąć udział w losowaniu tajemniczego boxa.💜💜 

DANE TECHNICZNE
Tytuł: Dunbridge Academy - tam gdzie Ty
Autor: Sarah Sprinz
Wydawnictwo Moondrive

3 komentarze: