piątek, 28 kwietnia 2017

Zula - czarodziejka

Gdy byłam .... no dobra nie powiem Wam ile miałam lat, ale było to dawno - oglądałam taki serial Sabrina, nastoletnia czarownica. Jest to opowieść o nastolatce, która jest czarownicą, mieszka z dwoma ciotkami, ale nie gdzieś w innym wymiarze - tylko tu wśród Nas - śmiertelników. 

Nie wiem, co było w tym serialu takiego, że go oglądałam - magia, dreszczy, czy kot - który mówił. Ale gdy natknęłam się na książkę, gdzie na odwrocie przeczytałam "Cześć! Jestem Zula. Mam dziewięć lat i właśnie odkryłam, że jestem czarodziejką!" wiedziałam, że jesteśmy sobie przeznaczone.

No dobra, może nie koniecznie ja i książka, ale książka, Julka i półeczka z książkami już tak. To zabawna opowieść o małej dziewczynce, która na jakiś czas musi zamieszkać z delikatnie zwariowanymi ciotkami i odkrywa, że nie jest taka jak inne dziewczynki w Jej klasie, mimo że niektóre z nich mają to samo imię. 

DANE TECHNICZNE
Autor: Natasza Socha
Ilustracje: Agnieszka Antoniewicz
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Zula wraz z odkryciem czarodziejskich mocy odkrywa także, potęgę przyjaźni - dowiaduje się, że bez przyjaciół i odrobiny rozsądku można wpaść w prawdziwe tarapaty. 

Julka próbuje - ale jeszcze książka gabarytowo ją przerasta, czytamy fragmenty - i powiem Wam szczerze, Julka ma swoją Sabrinę tylko w wersji papierowej. To idealna książka dla dziewczynek, które wierzą w magię, czarodziejki, wróżki i dla tych które uwielbiają zagadki. W tej książce wszystkie znajdą coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz