piątek, 17 marca 2017

Gdzie jest detektyw Pozytywka?

Kto nie lubi zagadek, łamigłówek - a gdy, wplątany jest w to jeden z ulubionych bohaterów stworzony przez jednego z ulubionych autorów - to strzał w dziesiątkę. Ja lubię kryminały, książki z dreszczykiem, takie które odczuwam każdym kawałkiem ciała - utożsamiam się z bohaterami, tropię, śledzę i taplam się w błocie.
Julka ma to chyba po mnie, jakiś czas temu zagustowała w książkach z dreszczykiem, a że autorem tej konkretnej jest Nasz ulubiony Grzegorz Kasdepke, to oczywistą, oczywistością było, że przypadnie i Jej i mnie do gustu.

Ciekawi? Mam nadzieję, bo książka jest interesująca, ciągnie czytelnika za rękę aby wszedł w świat między wierszami i rozwiązywał zagadki. Nie zdradziłam Wam jeszcze tytułu, ale mam wrażenie, że wicie o jakiej książce mówię - to Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki autorstwa Grzegorza Kasdepke i przepięknymi ilustracjami Piotra Rychel, które idealnie uzupełniają treść.

DANE TECHNICZNE
Autor: Grzegorz Kasdepke
Ilustracje: Piotr Rychel
Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Jak się zapewne domyśleliście, Detektyw Pozytywna w tajemniczych okolicznościach znika, i nikt ale to absolutnie nikt nie wie co się z nim stało, gdzie jest i co najważniejsze kiedy wróci. Szukają go wszyscy - czytelnicy, mieszkańcy kamienicy w której znajduje się agencja detektywistyczna Pozytywki. 

Książka to kontynuacja książek o detektywie Pozytywce, podobnie jak w poprzednich wydaniach każdy rozdział to jedna tajemnicza zagadka - także wszyscy Ci, którzy już zaprzyjaźnili się z sympatycznym detektywem i tym razem nie będą rozczarowani.
U Nas to książka MUST HAVE - w sam raz na wieczory z książką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz